کشف گل سانسوریا سبز هزارساله در چین!

آیا می دانستید که گل سانسوریا سبز می تواند گل دهد؟ اکنون که به سرده Dracaena، گیاهان مار یا زبان مادرشوهر دسته بندی شده اند، در واقع گل می دهند!

اگرچه در داخل خانه بسیار کمتر رایج است اما من به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که آن را تجربه کرده و آن را با عکس مستند کنم.

من شما را از تجربیاتم استفاده خواهم کرد و همچنین در مورد اینکه چرا گل‌های سانسویریا به وجود می‌آیند و چه زمانی این گیاهان شکوفا می‌شوند صحبت خواهم کرد.

من چندین گیاه مار دارم اما تنها گیاهی که برای من گل داده است.

من نمی توانم تضمین کنم که مال شما هم گل می دهد، اما در مورد تجربیاتم صحبت خواهم کرد و با کمی شانس، شاید تجربه شما هم بتواند!

گل

به طور کلی، تنها چیزی که می تواند یک گیاه را شکوفا کند، داشتن نور کافی است این گیاهان اغلب مورد سوء استفاده قرار می گیرند و در گوشه های تاریک قرار می گیرند که احتمالاً به همین دلیل است که اکثر آنها شکوفا نمی شوند.

ثانیاً، هنگامی که بتوانید نور کافی را فراهم کنید که شامل نور مستقیم خورشید در داخل خانه می شود اندکی غفلت می تواند راه طولانی را برای شما ایجاد کند.

بسیاری از گیاهان زمانی که تحت فشار خفیف قرار گیرند، شکوفا می شوند از جمله اجازه دهید مخلوط گلدان شما در فاصله زمانی بین آبیاری کاملا خشک شود و گیاه شما تا حدودی در گلدان بماند.

حالا اجازه دهید به برخی مسائل مربوط به زمان بندی بپردازم و چند عکس از گیاه خودم را به شما نشان دهم.

این زمانی بود که من برای اولین بار متوجه شدم که یک ساقه گل شروع به تشکیل می کند حدود 11 روز بعد، ظاهر این گیاه به این شکل بود در نهایت دو ساقه گل رشد کرد و نسبتاً سریع رشد کردند.

حدود یک هفته بعد، آنها به رشد خود ادامه دادند می‌توانید ببینید که گیاه در این پنجره بزرگ و شرقی نور مستقیم خورشید می‌گیرد عکس زیر در اواخر ماه ژوئن (اوایل تابستان برای محل زندگی من) گرفته شده است.

حدود یک ماه از زمانی که برای اولین بار متوجه تشکیل یک سنبله گل کوچک شدم، اولین گل ها در پایه ساقه گل باز شدند.