پیدا شدن رنگ اکریلیک برای سفال توسط فضانوردان در مریخ

انواع مختلفی از رنگ اکریلیک برای سفال در دسترس هنرمندان است که منظور ما از ضخامت های مختلف است اما قوام رنگ ربطی به کیفیت و میزان رنگدانه آن ندارد.

تفاوت در کلاسورهای اکریلیک مورد استفاده است. براق، نیمه براق و مات هستند استفاده از یک کلاسور براق باعث شفافیت رنگ می شود روکش های نیمه براق و مات در هنگام قرار گرفتن رنگ، شفاف و کمی شیری رنگ هستند.

این سنگین‌ترین و ضخیم‌ترین آکریلیک است و محبوب‌ترین مورد در بین هنرمندان است رنگ مانند کره نرم است و شبیه رنگ روغن است زیرا آثار قلم مو و ضربه ها را حفظ می کند همچنین روی بوم ناهموار به خوبی کار می کند.

همانطور که از نام آن پیداست، این اکریلیک‌ها نسبت به رنگ‌های سنگین‌تر نرم‌تر و از نظر بافت کمی نازک‌تر هستند، بیشتر شبیه ماست.

رنگ

کاربرد آنها صاف است و برای اختلاط با محیط های مختلف، به عنوان مثال، ژل های بافت، بهبود دهنده جریان، و محیط های کندکننده ایده آل هستند.

رنگ های مایع به جای لوله در یک بطری می آیند و قوام کرم دوتایی دارند رنگ های سیال برای کارهای دقیق، لعاب کاری و رنگ آمیزی عالی هستند و حتی می توانند در ایر براش استفاده شوند و روی سطحی که روی آن کار می کنید اسپری شوند.

جوهر اکریلیک حتی روان‌تر از رنگ مایع ذکر شده در بالا است رنگدانه موجود در جوهر اکریلیک به قوام بسیار ریز آسیاب می شود و در یک امولسیون اکریلیک که ویسکوزیته ای مشابه آب دارد، معلق می شود این بدان معنی است که رنگ را می توان با قلم مو، قلم و ایربرس اعمال کرد. رنگ‌های جوهر شدید هستند و براقیت بالایی دارند.

این رنگ‌ها شبیه رنگ‌های روغنی هستند که به آرامی خشک می‌شوند، بنابراین می‌توانید همان تکنیک‌هایی را که با روغن‌ها انجام می‌دهید با آن‌ها استفاده کنید.

این شامل ترکیب رنگ ها روی بوم یا هر سطحی که روی آن کار می کنید و همچنین رنگ آمیزی مرطوب روی خیس می شود.