پوشیدن کفش ایمنی بهشتیان مدل چلنجر از نفخ معده جلوگیری می کند

کفش ایمنی بهشتیان مدل چلنجر برای محافظت از پا در برابر خطرات طراحی شده‌اند و تجهیزات حفاظت فردی ضروری (PPE) در این محل‌های کار هستند.

هنگامی که به کفش برای کارگاه های صنعتی و ساختمانی فکر می کنید اولین چیزی که به ذهن می رسد کفش های سنگین مانند کفش های پنجه فولادی و چکمه های ساخت Goodyear Welted هستند.

هنگام انتخاب کفشی که به ایمن‌تر کردن محل کار کمک می‌کند چند فاکتور را باید در نظر داشت. علاوه بر بادوام بودن، کفش های ایمنی می توانند کشش اضافی، پشتیبانی از قوس، مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر لغزش، جذب ضربه و مقاومت در برابر آب را نیز ارائه دهند.

به منظور یافتن محافظ صحیح پا برای محل کار، باید ارزیابی خطر برای شناسایی انواع خطرات ناشی از محل کار خاص انجام شود.

کفش

آسپیدا هرگز نباید اهمیت کفش ایمنی در محل کار را نادیده بگیرد این به اندازه داشتن عینک یا دستکش مهم است و در اینجا به برخی از دلایل آن اشاره می کنیم.

در محیطی که کارگران مواد سنگین حمل می‌کنند یا با ماشین‌آلات سنگین و یا وسایل نقلیه کار می‌کنند، کفش‌های ایمنی محافظ با چکمه‌های پنجه فولادی می‌توانند از صدمات وارده به پاها ناشی از سقوط پرواز اجسام سنگین جلوگیری کنند.

یک جفت چکمه پنجه فولادی خوب می تواند کارمند شما را از آسیب رها کند و دلارهای گرانبهای شرکت شما را برای درمان هر گونه آسیب جدی پس انداز کند.

شرایطی وجود دارد که کارگران باید با اجسام نوک تیز روی زمین کار کنند و این اشیاء اغلب در مسیر خود قرار می گیرند.

در این شرایط، یک کفش ساخته شده با زیره های ضخیم سنگین و مواد ضد نفوذ ضخیم تر بهترین محافظت را ارائه می دهد این کار از کف پا و اطراف آن در برابر سوراخ شدن یا نفوذ اشیاء تیز محافظت می کند.