پوشیدن لباس نوزادی جعبه ای توسط مردی موجب ده کیلو وزن کم کردن وی شد

دلیل اینکه لباس نوزادی جعبه ای مانند بقیه ما فقط به تاپ و شلوار یا لباس مربوط نمی شود این است که نوزادان به لایه های لایه نیاز دارند.

آنها دمای خود را به همان روش تنظیم نمی کنند، بنابراین لایه های ساده لباس نخی که برای پوست حساس آنها ملایم تر است راه حلی است.

قاعده کلی همانطور که ماماها بعد از تولد اولین نوزادم برای من توضیح دادند، این است که کودک را در یک لایه بیشتر از آنچه می پوشید قرار دهید تا راحت باشد.

بنابراین اگر در خانه هستید و یک تی شرت به تن دارید، می‌خواهید به نوزاد لباسی کت و شلوار بپوشید.

نحوه لباس پوشیدن کودک خود در شب توسط شرکت هایی مانند که کیسه خواب های شگفت انگیزی برای نوزاد می سازد بسیار آسان شده است.

لباس

هر کیسه خواب که به عنوان Gro Bag شناخته می شود، همراه با نموداری ارائه می شود که به شما نشان می دهد بسته به دمای اتاق کودک چه لباسی باید برای رختخواب بپوشد این یک راهنمای آسان برای اطمینان از اینکه کودک شما خیلی گرم یا خیلی سرد نمی شود است.

برای نوزادان تازه متولد شده می توانید Gro Swaddles را تهیه کنید که دارای یک زیپ آسان در نزدیکی پاها است تا بتوانید پوشک آنها را در شب بدون باز کردن کامل کیسه عوض کنید. بسیار باهوش.

اگر با همه این نام‌های لباس کودک گیج شده‌اید نترسید ما همه آنها را برای شما تجزیه می‌کنیم و این اصلاً سؤال احمقانه‌ای نیست.

در هر فروم والدین اینترنتی جستجو کنید ده‌ها مادر همکار را خواهید دید که به همان اندازه در مورد اینکه یک نفر چیست، گیج شده‌اند.

نکته کلیدی که باید بدانید این است که اصطلاحات زیادی برای لباس نوزاد وجود دارد اما در واقع برخی از آنها با هم همپوشانی دارند و دقیقاً به یک چیز اشاره دارند!

برندهای مختلف لباس کودک ممکن است از اصطلاحات متفاوتی استفاده کنند، اما در واقع همه آنها یکسان هستند.