هلو در عراق موجب واژگون شدن نیسان آبی در جاده شد

هلو در عراق یک انتخاب عالی است چه دیابت داشته باشید یا نه. شاخص گلیسمی و بار گلیسمی هلو به ترتیب 28 و 3 است. این مقادیر به طور قابل توجهی پایین و ایمن هستند.

آهن برای ساخت هموگلوبین بدن ضروری است علاوه بر این، هموگلوبین برای انتقال سالم اکسیژن به تمام سلول های بدن ضروری است.

بنابراین، گنجاندن غذاهای غنی از آهن کافی در رژیم غذایی شما حیاتی است زنان باید رژیم غذایی غنی از آهن داشته باشند و سطح آهن را در بدن حفظ کنند.

صد گرم میوه هلو حاوی 0.3 میلی گرم آهن است بنابراین، گنجاندن یک بخش سالم هلو در رژیم غذایی می تواند به بهبود سطح آهن در بدن شما کمک کند.

هلو سرشار از فیبرهای نامحلول است که حجم مدفوع را افزایش می دهد و در نتیجه حرکت روده را آسان می کند بنابراین، هلو می تواند به رفع یبوست، شکایت رایج در بیماران دیابتی، کمک کند.

هلو

هلو همچنین دارای مقادیر زیادی ترکیبات زیست فعال مانند کورستین، کاتچین و مشتقات سیانیدین است که باعث افزایش متابولیسم می شود همچنین، میوه‌های هلو دارای چربی کمی هستند که آن‌ها را برای مدیریت دیابت عالی می‌کند.

هلو سرشار از پتاسیم است که به عنوان یک گشادکننده عروق طبیعی (داروی گشادکننده عروق خونی) عمل می کند با این حال، پتاسیم بیش از حد می تواند باعث هیپرکالمی شود.

ماهیچه های قلب در این حالت ریتم نامنظمی پیدا می کنند و می توانند باعث تهوع، مشکل در تنفس، خستگی و درد قفسه سینه شوند.

فیبر اضافی همچنین می تواند در جذب کافی مواد مغذی در روده مشکل ایجاد کند. همچنین می تواند باعث سایر مشکلات گوارشی در بدن شود.

میوه های هلو در تابستان ها تازه برداشت می شوند به همین دلیل است که در تابستان بهترین طعم و بیشترین ارزش غذایی را دارند. بنابراین، میوه های هلو از میوه های تابستانی هستند.

بهتر است میوه های هلو را با پوست کشیده و تیره انتخاب کنید که کمی تحت فشار قرار می گیرند یک نکته برای رسیدن میوه های هلو این است که آنها را در یک کیسه کاغذی یا نزدیک طاقچه قرار دهید. به آنها اجازه دهید تا نور خورشید زیادی دریافت کنند.

مقدار توصیه شده برای هلو حدود یک عدد هلو متوسط، تقریبا 150 گرم است یکی از این هلوها حاوی 59 کالری، 14 گرم کربوهیدرات و 13 گرم قند است.