مردی که به خاطر پوشیدن ماسک نانو سینا محاکمه شد

این مقاله نظری اطلاعات زیادی در مورد نقش فناوری نانو در بهبود عملکرد ماسک نانو سینا و پیامدهای احتمالی آینده ناشی از استفاده ضعیف از فناوری نانو در منسوجات ارائه می‌کند.

همانطور که SARS-CoV-2 به گسترش جهانی خود ادامه می دهد، پوشیدن ماسک جهانی از جمعیت جهان محافظت می کند.

واضح ترین دلیل البته جلوگیری از ریختن ذرات ویروسی از بینی و دهان افراد آلوده و بدون علامت است که توسط شبیه سازی مدل و داده های جمع آوری شده در طول 100 روز اول سال 2020 پشتیبانی می شود.

علاوه بر این، ماسک صورت ممکن است در نوعی تنوع جمعیت دخیل باشد.در واقع اخیراً پیشنهاد شده است که اگر شدت بیماری متناسب با بار ویروسی باشد، پوشیدن ماسک باعث کاهش تلقیح ویروسی و اثرات بالینی بعدی با افزایش عفونت‌های بدون علامت می‌شود.

ماسک

بیماری کرونا یکی از بزرگترین چالش های قرن بیست و یکم است در حالی که محققان در حال کار بر روی ساخت واکسن و روشن کردن مکانیسم عمل و تکامل ویروس مضر SARS-CoV-2 هستند، مهم‌ترین اقدام کنونی بهداشت عمومی که بعد از فاصله‌گذاری اجتماعی در رده دوم قرار دارد، پوشیدن اجباری محافظ صورت است.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آوریل 2020 توصیه کردند که مردم در مناطقی که نرخ انتقال بالایی دارند، بر اساس شواهد اپیدمیولوژیک در مورد رابطه قوی بین پوشیدن ماسک و کنترل همه‌گیری، از پوشش‌های صورت استفاده کنند.

این محافظت در برابر SARS-CoV-2 و سایر پاتوژن های موجود در هوا، طراحی و تولید راه حل های نوآورانه توسط ذینفعان صنعت را تقویت می کند.

نانوذرات، نانوالیاف و سایر فناوری‌های پیشگام مبتنی بر نانومواد در زنجیره‌های تولید ماسک برای بهبود عملکرد و ایجاد خواص ضد ویروسی معرفی شده‌اند.

در طی شرایط اضطراری مانند COVID-19، این محصولات به طور مستقیم در دسترس عموم قرار می گیرند باید از نظر اثربخشی و اثرات طولانی مدت احتمالی بر روی پوست و ریه های استفاده کنندگان و همچنین بر روی محیط به دقت تجزیه و تحلیل شوند.