مردی با فروش جک ماشین زانتیا یک ماشین خرید

اگر می خواهید تعمیرات را در خانه در گاراژ خود انجام دهید به جک ماشین زانتیا نیاز خواهید داشت اگر لاستیک شما در حین رانندگی پنچر شده باشد، می توانند مفید باشند.

در مواقع اضطراری، مطمئناً ماشین شما یک جک مخفی دارد با این حال، هر جک خودرو برابر نیست برخی برای حمل و نقل ساخته شده اند در حالی که برخی دیگر برای افزایش وزن بیشتر ساخته شده اند.

جک‌های خودرو وسایلی هستند که برای بلند کردن خودروها از سطح زمین استفاده می‌شوند جک های خودرو در طرح های مختلفی عرضه می شوند.

در حالی که برخی از جک ها هیدرولیک هستند، برخی دیگر مکانیکی هستند اکثر جک های مکانیکی با چرخاندن یک پیچ یا اهرم کار می کنند.

جک

برای تولید نیروی کافی برای بلند کردن اجسام بزرگ، جک های هیدرولیک از سیلندر هیدرولیک تحت فشار استفاده می کنند.

جک‌های خودرو می‌توانند ماشین را بالا ببرند اما برای نگه داشتن آن طراحی نشده‌اند برای این کار به دو پایه جک نیاز دارید.

پایه های جک ابزاری هستند که برای تحمل وزن وسیله نقلیه شما در هنگام بالا آمدن آن ساخته می شوند حتی در حالی که جک‌های خودرو بخش عمده‌ای از بلند کردن را انجام می‌دهند، اگر نیاز به دسترسی به قسمت زیرین خودرو دارید، همچنان باید آن را روی پایه‌های جک ثابت کنید خودرویی که فقط توسط جک پشتیبانی می شود هرگز نباید زیر آن خزیده شود.

اگرچه می توانید آنها را جداگانه خریداری کنید، اما برخی از کیت های بالابر خودرو دارای جک و پایه جک هستند حداکثر ارتفاع و ظرفیت وزن پایه های جک ممکن است متفاوت باشد قد معمولی از 13 تا 25 اینچ و ظرفیت وزن آن 2 تا 25 تن است.

ابزارهای ساده ای به نام انواع جک های کف برای کمک به بلند کردن ماشینی که روی آن کار می کنید استفاده می شود.

با یک اهرم دستی و هیدرولیک، ممکن است تکه ای از ماشین را بلند کنید این ابزارها برای هر کسی که تخصص مکانیکی زیادی ندارد بسیار قدرتمند و ساده است.