مادری با خریدن کامیون اسباب بازی 200 کیلویی کودکش را به درس خواندن تشویق کرد

کامیون اسباب بازی 200 کیلویی پیرامون وسایل نقلیه‌ای طراحی شده‌اند که برای خدمات اجتماعی مختلف مانند ماشین‌های آتش‌نشانی و کامیون‌های زباله استفاده می‌شوند تا به کودکان در درک مشاغل مختلف کمک کنند به پیمایش ادامه دهید تا این کامیون‌های اسباب‌بازی را کشف کنید و یکی برای فرزندتان تهیه کنید.

اسباب‌بازی‌های امروزی نه تنها سرگرم‌کننده، بلکه ابزاری عالی برای رشد مهارت‌های مختلف کودکان هستند. و در مورد اسباب‌بازی‌های امروزی ما بهترین کامیون‌های اسباب‌بازی را گردآوری کرده‌ایم که به کودکان شما کمک می‌کنند مهارت‌های مختلف مانند مهارت‌های حرکتی را توسعه دهند و تخیل خود را تقویت کنند.

ست اسباب بازی ماشین ساختمانی شامل کامیون سیمان، کمپرسی، تراکتور کشاورزی با واگن و بولدوزر می باشد دارای عملکردهای چرخشی خودکار است که مسافت بیشتری را روی فرش و کف چوب سخت پوشش می دهد.

اسباب بازی

مکانیزم متحرک این اسباب بازی ها را تغذیه می کند و نیازی به باتری ندارند بدون سر و صدای بلند، اینها با اندازه های سازگار ساخته شده اند تا چسبندگی خوبی برای دست های کوچک ارائه دهند.

محکم و بادوام، کل مجموعه با مواد پلاستیکی غیر سمی ساخته شده است قطعات کوچک یا گوشه های تیز وجود ندارد و برای کودکان بی خطر است برای آشنایی بیشتر با این محصول به این ویدیو نگاه کنید.

کامیون کمپرسی از ظروف شیر پلاستیکی بازیافتی و سازگار با محیط زیست ساخته شده و فاقد PVC، فتالات یا BPA است این کامیون اسباب بازی پلاستیکی برای تقویت مهارت های حرکتی ظریف و درشت ساخته شده است.

این به کودکان کمک می کند یاد بگیرند که چگونه و کجا زباله ها را تخلیه کنند تا محیط اطراف را تمیزتر نگه دارند ایمن و بادوام، این اسباب بازی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است و به راحتی تمیز می شود این اسباب بازی در فضای باز و داخل ساختمان کار می کند.

با قطعات کار واقعی این اسباب بازی با قطعات مفصلی برای عمل ساخت و ساز واقعی ارائه می شود این محصول برای مصارف بیرونی و داخلی مناسب است و از پلاستیک محکم ساخته شده است.

ایده آل برای یک کودک سه ساله کامیون اسباب بازی برای کار کردن به باتری نیاز ندارد بررسی صادقانه این را تماشا کنید تا ایده بهتری در مورد محصول و ویژگی‌های آن به دست آورید.