فروش خرما کبکاب صادراتی با بالاترین کیفیت

عرضه خرما کبکاب صادراتی به بازار داخل و خارج ایران، در حجم های مختلف و تناژ های متفاوت انجام می شود. خرما کبکاب از انواع بسیار پر طرفدار خرما در کشور ما می باشد و همچنین می دانید که لول نوع صادراتی این محصول، از سطح سایر محصولات مشابه بی شک بیشتر است. لازم به ذکر می باشد که قیمت تعیین شده برای فروش خرما کبکاب به نسبت کیفیت این محصول بسیار مناسب است.فروش خرما کبکاب صادراتی با بالاترین کیفیت

هفت نکته هنگام فروش خرما کبکاب صادراتی

هفت نکته هنگام فروش خرما کبکاب صادراتی با اشراف داشتن بر هفت نکته درست و ضروری، فروشندگان می توانند به بهترین شکل ممکن این محصول را به بازار عرضه کنند و قسمت اعظمی از بازار را تحت سیطره خود قرار دهند. این هفت نکته به شرح زیر می باشد:

  1. رنگ خرما کبکاب صادراتی درجه یک، قهوه ای تیره می باشد و این نوع از خرما بسیار مرغوب است. بنابراین از فروش سایر محصولات مشابه که دانه های سفید روی آنها شکل گرفته است باید اجتناب کرد.
  2. خرما کبکاب خوب، از رایحه خیلی ایده آلی برخوردار است و بوی شیرینی دارد. از خرید و فروش خرماهایی که بوی ترشیدگی دارند که باید دوری نمود.
  3. در عرضه خرما کبکاب، باید هم نوع بسته بندی و هم نوع فله ای این محصول را در سبد کالایی موجود داشت زیرا سلیقه مشتریان برای تهیه این محصول با یکدیگر متفاوت می باشد.
  4. فروش خرمای کبکاب، اگر در هر پارت در حجم زیاد انجام شود، بی شک هم فروشندگان به حجم فروش ویژه ای خواهند رسید و هم مشتریان با ارقام مناسبتری مواجه خواهند شد.
  5. قیمت خرمای کبکاب درجه یک باید در حدی باشد که کلیه مردم با هر سطح از وضعیت اقتصادی بتوانند آن را تهیه نموده و از استفاده آن لذت ببرند.
  6. فروشندگانی که اقدام به توزیع نوع بسته بندی این محصول می کنند، باید از عدم مخدوش بودن بسته بندی این محصول و مشخص بودن مهر استاندارد بر روی بسته بندی اطمینان داشته باشند.
  7. فروش انواع خرما کبکاب اگر به شکل اینترنتی انجام شود، قطعا مشتریان می توانند با خیال راحت و با صرف کمترین وقت، هزینه و انرژی این محصول را تهیه فرمایند.

با رعایت کردن این هفت نکته، هم عرضه کنندگان به حجم فروش خیلی ایده آلی خواهند رسید و هم مشتریان می توانند با پرداخت هزینه مناسب، با کیفیت ترین محصولات را تهیه کرده و از استفاده آنها نهایت بهره را ببرند.

5 نکته کوچک اما مهم که در فروش خرما کبکاب باید رعایت کنید

5 نکته کوچک اما مهم که در فروش خرما کبکاب باید رعایت کنید با رعایت کردن ۵ نکته در فروش خرما کبکاب بهبهان، قطع حجم فروش این محصول به بالاترین حد ممکن می‌ رسند و خریداران نیز با کیفیت فوق العاده ای مواجه می گردند. این پنج نکته به شرح زیر می باشد:

  • اولین نکته‌ ای که باید رعایت شود، نوع نیاز مشتریان است. همان طور که می‌ دانید هر کدام از مشتریان به حجم خاصی از خرما کبکاب احتیاج دارند. پس باید این محصول در بسته بندی های مختلف و با اوزان متفاوت عرضه شود.
  • خرما کبکاب باید با توجه به مشخصات ظاهری نوع با کیفیتش عرضه شود. رنگ نوع مرغوب این محصول قهوه ای تیره است و از رایحه فوق العاده مطبوع و مطلوبی برخوردار می باشد. از عرضه خرما کبکابی که بوی ترشیدگی می دهد باید اجتناب کرد.
  • اگر فروشندگان بتوانند قیمت مناسبی را برای عرضه این محصول در نظر بگیرند و پارامتر تجاری بسیار مهم فروش بیشتر و سود کمتر را لحاظ کنند، قطعاً به حجم فروش خیلی ایده‌ آلی دست پیدا خواهند کرد و گوی سبقت را از رقبا خواهند ربایید.
  • عرضه فله ای این محصول را نیز فروشندگان باید لحاظ فرمایند. طبیعتا در حالت فروش فله ای، مشتریان هزینه ای برای بسته بندی این محصول پرداخت نخواهند کرد و با ارقام مناسبتری مواجه خواهند شد. این کار در وقع احترام گذاشتن به قشر ضعیف جامعه است.
  • آخرین نکته‌ ای که فروشندگان در عرضه خرما می توانند از آن استفاده کنند، دادن اطلاعات درست از نوع با کیفیت این محصول به مشتریان است. در این حالت اطمینان خیلی خوبی بین مشتریان و فروشندگان شکل خواهد گرفت و این تجارت در این حالت بسیار شیرین و پرسود تر خواهد شد.

رعایت کردن این پنج نکته برای افزایش حجم فروش کاملا ضروری است و اگر در این عرصه تازه کار هستید، حتما این موارد را رعایت کنید.

آمار فروش خرما کبکاب بهبهان در بازارهای جهانی

آمار فروش خرما کبکاب بهبهان در بازارهای جهانی آمار فروش خرما بهبهان در سطح بازار جهانی به صورت شگفت انگیز در حال افزایش است و مایه فخر و مباهات می باشد که سرانه صادرات این محصولات در سطح بازار جهانی به این حد رسیده است.

همانطور که مستحضر هستید صادرات از اصلی ترین پایه های اقتصادی یک کشور می باشد و زمانی که صادرات یک مملکت به حد ایده آل برسد، قطعا زمینه خروج اقتصاد آن مملکت از بحران اقتصادی فراهم می شود.

اولین دلیل بالا بودن حجم فروش خرما کبکاب بهبهان در بازار جهانی، کیفیت فوق العاده این محصول و بی رقیب بودن آن می باشد و دومین دلیل نیز، قیمت مناسبی است که برای فروش آن در نظر گرفته شده.

فروش خرمای کبکاب بصورت عمده

فروش خرمای کبکاب بصورت عمده فروش خرما کبکاب اگر به شکل عمده انجام شود، بی شک هم فروشندگان می توانند حجم فروش ویژه ای را کسب کنند و هم مشتریان با مبالغ مناسبی مواجه می شوند. همانطور که مستحضر هستید، قیمت خرما کبکاب به صورت پی در پی در حال تغییر می باشد.

زیرا نرخ مواد اولیه، نرخ نیروی انسانی و وضعیت بازار ارز در کشور ما بسیار پر نوسان است و این سه عامل، اصلی ترین پارامترهای تعیین قیمت هر محصول می باشند. به این ترتیب قیمت خرما کبکاب مدام تغییر می کند.

ولی زمانی که شما حجم زیادی از این محصول را در دسترس خود داشته باشید، دیگر نیازی به خرید مجدد آن در مدت زمان کم نخواهد بود و از موج بعدی افزایش نرخ خرما کبکاب، تا حدی در امان می مانید.

لازم به ذکر است که اگر فروش خرما کبکاب از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام شود، بی شک مشتریان با صرف کمترین هزینه، انرژی و زمان، به خواسته و مقصود خود می رسند.

فروشگاه های اینترنتی از پرداخت هزینه های سنگین اجاره مغازه و شرکت، هزینه ایام و ذهاب، نرخ انرژی و قبض آب و برق و گاز و…. معاف هستند و به این ترتیب مبالغ مناسبی را برای فروش خرما کبکاب در نظر می گیرند.

مشتریان اگر از آخرین نرخ تعیین شده برای این محصولات، قبل از خرید اطلاع حاصل نمایند، قطعا می توانند برنامه ریزی ویژه ای برای آن داشته باشند ولی تحت هر شرایط، خرید عمده خرما کبکاب، یک انتخاب بسیار مناسب است.