فروش خرما خاصویی توسط تولید کننده

خرما خاصویی یکی از خرماهای محبوب بین ایرانیان است که طعم لذیذی دارد و عموما در بسته بندی های مناسب و محکم به فروش می رسد. این خرماها توسط تولید کننده در ظرف های پلاستیکی درب دار در وزن های مختلف بسته بندی می شوند. برای خرید خرما خاصویی می توانید به صورت آنلاین مرکز فروش خرما خاصویی مراجعه کنید و خرماهایی تازه را با قیمتی مناسب سفارش دهید. قیمت خرما خاصویی بستگی به کیفیت و میزان وزن آن دارد و خرید های عمده نیز مقرون به صرفه هستند.

فروش خرما خاصویی توسط تولید کننده

نکاتی برای آشنایی با فروش خرما خاصویی

نکاتی برای آشنایی با فروش خرما خاصویی اولین توصیه این است که اگر در این زمینه تازه‌کار هستید سراغ خرمای باز نروید. مگر اینکه کامل به فروشنده آن اطمینان داشته باشید. چراکه معلوم نیست این خرما‌ها در چه شرایطی کشت و حمل شده‌اند. برای همین بهتر است سراغ خرما‌های بسته بندی بروید. موقع خرید خرمای بسته‌بندی شده توجه داشته باشید که خرما‌ها پرس نشده و به هم نچسبیده باشند. یکی از نشانه‌های کهنه بودن خرما، شکرک آن است.

حواستان باشد شیره خرما شکرک نزده باشد. همچنین توجه داشته باشید داخل بسته‌بندی اجسام دیپر مثل گیاه یا آشغال‌های ریز نباشد. این مورد درباره خرما‌هایی که به صورت غیرصنعتی بسته‌بندی شده باشند بسیار محتمل است. راهنمای خرید خرما انواع مختلف خرما حاوی ویتامین B۶ است. این ویتامین به بدن کمک می‌کند سروتونین و نوراپى‌نفرین بیشتری تولید کند که سبب بهبود عملکرد مغز می‌شوند. اگر به فکر خرید حرفه‌ای‌تر هستید، موقع خرید خرما به رنگ آن دقت کنید. درست است که هر نوع خرما رنگ خاص خودش را دارد، برای همین بهتر است هم نوع خرما را بشناسید و هم بدانید که این نوع خرما موقعی که می‌رسد باید چه رنگی داشته باشد.

فروش خرما خاصویی در 10 سال آینده اینگونه خواهد بود

فروش خرما خاصویی در 10 سال آینده اینگونه خواهد بود از آنجایی که خرما یک میوه بسیار مقوی و لذیذ است، همواره بر دوستداران آن در سرتاسر جهان افزوده می شود که به همین دلیل پیش بینی می شود فروش انواع خرما و به خصوص خرما خاصویی در 10 سال آینده بسیار پر رونق و پر سود گردد. به همین دلیل است که تولید کنندگان همواره در تلاش برای افزایش میزان برداشت خرما هستند. تقریبا همان طور که می دانید صادرات در ایران روز به روز در حال رشد است.

ایران در چندین سال اخیر توانسته پیشرفت خود را در زمینه صادرات به تمامی مردم جهان نشان دهد. بار ها گفته شده که کیفیت در صادرات حرف اول را می زند. خرمای خاصویی اصل ایران نیز جز آن دسته از خوراکی هایی می باشد، که بسیاری از مردم جهان طرفدار آن هستند. هر ساله به دلیل نیاز مند ها و متقاضی های بسیار از سراسر جهان مقدار زیادی از خرمای خاصویی به سایر کشور ها نیز صادر می گردد.

اقتصاد کشور باید بر مبنای عرضه و تقاضا تعیین شود. در سال های گذشته برخی دستورالعمل‌ها همچون ممنوعیت صادرات روی بازار تاثیر گذار بوده است؛ از طرف دیگر عربستان پشت سر ایران ایستاده و هر کجا جلوی صادرات خرما گرفته شد، عربستان بازار ایران را بدست گرفت؛ زیرا کشورهای دیگر به دنبال فعالیت با کشورهایی هستند که به صورت پایدار با آنها همکاری کنند تا یک دفعه فروشگاه های آنها خالی نماند. در شرایط کنونی صادرکنندگان علاوه بر مشکلات دستورالعمل ها و…، با تحریم های خارجی نیز روبرو هستند؛ البته کماکان بازگشت ارز نیز خود دغدغه ایی جدی برای آنهاست و حالا به این دسته مشکلات هزینه های بالای حمل و نقل را نیز باید اضافه نمود.

5 نکته در مورد فروش خرما خاصویی

5 نکته در مورد فروش خرما خاصویی طبیعی است که صادرات خرما هم مانند صادرات دیگر اقلام خوراکی و.. دارای مراحل و سلسله مراتب خاصی است که می‌بایست به صورت دقیق مورد بررسی واقع شود. از جمله مهم‌ترین این مراحل می‌توان به موارد زیر اشاره کر: اخذ کارت بازرگانی: از اولین مراحلی که باید برای صادر کردن خرما به کشورهای مختلف طی شود، اخذ کارت بازرگانی و گمرکی می‌باشد. از آنجا که تعرفه صادرات خرما در ایران بالا نیست، دریافت این کارت و مجوز کار خیلی سختی نیست.

از طرفی برخی از مجموعه‌ها در زمینه اخذ کارت بازرگانی فعالیت می‌کنند که می‌توانید این مسئله را به ایشان بسپارید. کسب استانداردهای جهانی: مجموعه‌ها و شرکت‌هایی که به دنبال صادر کردن خرما به کشورهای مختلف می‌باشند، می‌بایست محصول با کیفیت و مرغوب داشته باشند. برای تایید کیفیت خرما می‌بایست استانداردهای مختلف را نیز به دست بیاورند تا بتوانند برای صادرات خرما اقدام کنند.

پیدا کردن مشتری: از دیگر ملزومات مهم پا گذاشتن به عرصه‌ی صادرات، پیدا کردن مشتری می‌باشد. برای آن که بتوانید در این زمینه موفق باشید، باید حتماً مشتری ثابت و خواهان در کشورهای مختلف داشته باشید. با داشتن مشتریان ثابت می‌توانید این شغل را به صورت حرفه‌ای دنبال کنید.

نکته بسیار مهم در صادرات خرما توجه به قوانین کشور مقصد و رعایت استاندارد های غذایی در آن کشور است. کشورهای اروپایی یکی از مهم ترین بازار های صادرات خرمای ایران هستند که سالانه مقادیر زیادی از انواع خرمای ایرانی مانند خرمای مضافتی، خرمای پیارم، خرمای کبکاب و خرمای زاهدی از مهم ترین آن ها هستند. قوانین اروپا نسبت به واردات مواد غذایی بسیار سخت گیرانه است و قبل از ورود کالا به این کشور ها باید آزمایش های زیادی برای تعیین میزان سموم و کیفیت محصول انجام شود.

قبل از ارسال محصول خود با دقت قوانین واردات کشور مقصد را بررسی کنید زیرا هزینه های مرجوعی و نابودی محصول در این مرحله بسیار بالاست. نوع بسته بندی محصول در فروش آن به شدت تاثیرگذار است، استفاده از بسته بندی های مناسب برای صادرات خرما یک اهرم بسیار قدرتمند در بازاریابی آن به حساب می آید که می تواند تمایز بسیار مشخصی با دیگر محصولات مشابه در عرصه رقابت بین المللی به وجود آورد. ضرورت بسته بندی در صادرات خرما از آن جا نمود پیدا می کند که این بسته بندی هم به عنوان یک اهرم قوی بازاریابی به کار می رود و هم به عنوان حفاظی برای نگهداری بهتر محصول به کار می رود.

مرکز فروش خرما خاصویی به صورت مستقیم

مرکز فروش خرما خاصویی به صورت مستقیم برای خرید و فروش خرمای صادراتی ایران و همچنین اطلاع از قیمت خرمای صادراتی می توانید از بازار باسکول استفاده کنید. با استفاده از شبکه تامین کنندگان و فروشندگان حاضر در بازار باسکول می توانید در هر ساعت از شبانه روز از بهترین تامین کنندگان استعلام قیمت بگیرید و یا با ثبت درخواست خرید از فروشندگان زیادی به صورت همزمان قیمت دریافت کرده و بهترین قیمت موجود در بازار را بیابید. این مجموعه به عنوان یکی از مراکز خرید اینترنتی خرما خاصویی در ایران شناخته می شود.