شیره خرما اصل صادراتی طبیعی

امروزه مطالعات نشان می‌دهند که شیره خرما به‌طور طبیعی تولید و خاصیت صادرات دارد و این شربت از ویژگی‌های بی‌شماری برخوردار است.

قبل از اینکه ما به مزایای بسیار این محصول پردازش شده رسیدگی کنیم، لازم است بدانیم که در سالهای گذشته و در زمانهای قدیم، نخل منبع اصلی SAP به حساب می امد، که مواد غذایی اصلی بسیاری از کشورها در خاور دور و خاور میانه است و به ۷۰۰۰ قبل از میلاد برمی گردد.

برای استفاده از شیره‌ی خرما باید بدانیم چه نوع محصولی تولید شده و به طور خلاصه انواع خرما را معرفی کنیم تا شیره‌ی مورد نظر بهترین انتخاب شود.

بهترین انواع خرما عبارتند از:

مجول: ریشه این نوع خرما در مراکش است و علاوه بر اندازه بزرگ ان, خوشمزه است و طعم شکلات دارد.
خرمای برحی: این بازار به خاطر گوشت نرم و ضخیم خود که خرمای زرد ان در بازار که ریشه های ان عراق است, مشهور است.
تاریخ: این نوع از خرما دارای ساختار بلند و باریک است.
تاریخ مورد استفاده در داغلت نور: ان نیمه خشک است و طعم بسیار شیرین، نه خیلی ترش، اگر چه اغلب در پخت و پز استفاده می شود و منبع اصلی کشت و کار ان در تونس و الجزایر است.
خرما از نوع مترف: این گونه در بازار بزرگ و طلایی است و در جنوب یمن کشت و مصرف می شود.
تاریخ ایتیما: این نوع از خرما بسیار بزرگ است و شکل مکعب مستطیلی دارد، که یک محصول بومی الجزایر و شمال افریقا است.

 

در این بخش، جالب است بدانید که تمام انواع اجیل تولید شده توسط این محصول از جمله خوشمزه ترین و مغذی است. در واقع انواع دیگر خرمای سیاه تولید شده در مناطق کشور نظیر استان بوشهر و منطقه گرمسیر از جمله خانواده این نوع خرما هستند.

خرما در ایران به ‌نام رطب- مضافتی از انتی‌اکسیدان‌ها و الیاف غنی است که می‌تواند کمک شایانی به عملکرد معده و روده کرده و از سرطان جلوگیری نماید.

این ماده غذایی غنی از پتاسیم و مواد معدنی است که می تواند به ما در کاهش کلسترول خون کمک کند، عوارض ناشی از یبوست را کاهش دهد، انرژی بدن را افزایش دهد و در ثبات ساختار استخوان کمک کند.

 

 

شیره خرما اصل

در این بخش از مقاله باید توجه داشت که یک بزرگسال باید به طور متوسط و ۲۵ تا ۳۸ گرم فیبر ۲۴ ساعت در روز داشته باشد و با خوردن شیره خرما از گروه اول به این مهم دست یابد.

مصرف شیره‌ی خرما به صورت منظم در رژیم غذایی هر فرد یکی از فاکتور‌های مهم در بهبود عملکرد بصری و جلوگیری از ایجاد خواب مضطرب است.

این محصول و اب انگور زرد یکی از رایج‌ترین انواع مواد غذایی در کشور ماست. با توجه به محصول بالا در مناطق گسترده ایران، تولید کنندگان انواع با کیفیت بالا و با کیفیت بالا را به بازار عرضه می کنند که می تواند برای همه افراد با انواع مختلف زندگی مفید باشد.

متاسفانه، در سال‌های اخیر برخی از تولیدکنندگان شیر تولید شده از تولید فروشندگان خرما را تولید می‌کنند که به دلیل عدم کیفیت می‌توانند پیامدهای خطرناکی داشته باشند. این واضح است که شما باید قادر به جلوگیری از خرید انواع جعلی با اطلاعاتی که ما در این وب سایت به ان اشاره می کنیم، و ارائه ان به صورت عمده و خرده فروشی با اطلاعات کامل از جزئیات.

 

 

فروش شیره خرما صادراتی

قبل از اینکه بخواهیم با روش تولید مناسب برای فروش صادرات شیره خرما سر و کار داشته باشیم باید به دستورالعمل هایی اشاره کنیم که توسط مشتریان عزیز که می خواهند ان را خریداری و صادر کنند می توانند به نوع اصلی ان دسترسی داشته باشند و از این روش سود خوبی ببرند.

از جمله مواردی که باید برای خرید شیره خرما مورد توجه قرار گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رنگ شیره خرما: این محصول از تاریخ های مختلف ساخته شده است و می تواند ظاهر متفاوت بر اساس رنگ ان، اما شیره خرما با کیفیت، علاوه بر رنگ تیره ان، باید شفافیت لازم را داشته باشد.
غلظت شیره خرما: مناطقی که باید در خرید شیره خرما مورد توجه قرار گیرد این است که غلظت نباید خیلی زیاد یا خیلی رقیق باشد.
طعم: شیرین‌کننده‌های خرما در اصل طعم بسیار شیرینی دارند که نشان دهنده خلوص ان است.
Sit: بر خلاف باور عمومی، مهمترین چیز لانه‌گزینی شیره خرما است، زیرا برای مدت طولانی استفاده نشده است، که در شیره تقلبی اتفاق نمی‌افتد.
بستن شکر: واضح است که شیرکهای مصنوعی و با کیفیت پایین به سرعت شکر را پس از یک دوره کوتاه از خرید مصرف می کنند، زیرا انها از مواد نگهدارنده مضر برای زندگی بیشتر استفاده می کنند.
برای فروش شیره خرما در بازارهای بین المللی و افزایش میزان صادرات ان باید توجه داشت که علاوه بر کیفیت، قیمت رقابتی و مزیت رقابتی منحصر به فرد، باید بسته بندی های شیک و مقاوم در وزن های مختلف در کشور تهیه و مکانی خوب برای مارک های تجاری ایران و ایران فراهم نماید.

شیره خرما طبیعی

معلوم است که انواع مختلف شیره خرما به طور سنتی و صنعتی در کشور تولید می‌شود، و شیره خرما به طور طبیعی محصولی است که به طور سنتی توسط باغداران پس از برداشت تولید می‌شود، و روش تولید ان این است که تاریخ در ظرف‌های بزرگ سرباز قرار می‌گیرد و اب را به اندازه وزن ان اضافه می‌کند.

 

 

 

در مرحله بعد با گرم کردن مخلوط ان را در اب حل می کنند و هنگامی که به غلظت مورد نیاز می رسد از صافی عبور کرده و در داخل ظروف پلاستیکی یا فلزی که به روش گرم نامیده می شود قرار می دهند.

تولید شیره خرما مشابه اب انگور سفید نیز سرد است و شامل مراحل ذیل می باشد.

در گام نخست، تاریخ به حوضچه های ویژه ای که تنها یک تا نیم متر از سطح زمین جلوتر هستند، تزریق می شود.
سپس با توجه به نیروی اعمال شده توسط وزن خرما برای ارتفاعات مختلف، فشار از حفره ای که در کف استخر قرار دارد استخراج شده و به مخازن خاص هدایت می شود.
نتایج به دست امده نشان می دهد که روند تولید این فیلم‌ها با رعایت اصول بهداشتی تولید و بسته بندی در ارتباط نیست. در عین حال، بهره وری پایین و راندمان مناسب نمی تواند به عنوان مواد معدنی برای بدن، غلظت پایین و رنگ مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

شیره خرما ارگانیک

در دنیای امروز تولید این محصولات از جمله چیپس خرما به روش صنعتی و استفاده از نگهدارنده‌های مضر برای بدن به چشم می‌خورد. تولید شیره‌ی خرما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ارزش افزوده ای (صادرات) دارد. این در حالی است که این عوامل با اصول روش های استاندارد فرایندی همخوانی دارند و باید به وسیله تولید کنندگان مورد توجه قرار گیرند. این به ان معنا است که علاوه بر ارزش مجاز انواع اقلام ذکر شده در قدیم، این گونه باید عاری از هرگونه بوی نامطلوب و توهین امیز ناشی از سوختگی، تخمیر و کپک باشد.

اما باید به این نکته نیز توجه داشت که این گونه سیب زمینی حاوی پس مانده هایی مانند برگ، سنگ ریزه، ساقه های میوه، به ویژه تخم مرغ های مولد گیاه لارو، اب نبات، ماسه و خاک نمی باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده ، هیچ نگهدارنده‌ای نباید به جز مقادیر اندک اسید سیتریک مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

 

شیره خرما پاستوریزه

در سال‌های اخیر، به‌دلیل نیاز به نگهداری انواع محصولات دانه‌ای خرما برای مدت طولانی، تولید‌کنندگان این محصول سعی کرده‌اند شیره خرما را تولید کنند که با توجه به استانداردهای ارائه شده به وسیله سازمان‌های امین، این شربت را با افزودنی‌های مجاز به مصرف کننده عرضه می‌کنند.

با استفاده از روش های بهداشتی مناسب این محصول می تواند برای مدت زمان طولانی در یخچال نگهداری شده و به طور ایمن مورد استفاده قرار گیرد، در حالی که خواص دارویی و اثرات ان را حفظ می کند.

شیره خرما تاریخ گذشته

شایان ذکر است که تهیه شیره خرما در روز تهیه نباید به روز باشد. زیرا این شربت نه تنها بسیاری از ویژگی‌های خود را از دست می‌دهد، بلکه باعث نارضایتی شدید مصرف‌کننده و انگ دائمی به تهیه‌کننده می‌شود.

لازم به ذکر است که ساکارز موجود در شکر قهوه‌ای و قندهای موجود در رژیم غذایی مردم، باعث ایجاد مشکلاتی از قبیل فشار خون بالا، انواع بیماری‌های قلبی عروقی، پوسیدگی دندان، لثه و چاقی شده است، بنابراین شیره‌ی خرما می‌تواند جایگزین مناسبی برای این مواد باشد و در صورت عدم دقت در نگهداری پس از تاریخ مصرف، اثرات نامطلوبی بر بدن خواهد داشت.

شیره خرما جنگلی

از میان انواع مختلف شیره خرما که به طور سنتی تهیه می‌شوند و در صنایع تولید می‌شوند، می‌توان به پیر دمباز اشاره نمود.

شیر درخت خرما از جمله شیر درخت‌هایی است که بسیاری از ساکنان خرماستان‌ها در دوره‌ی رشد این محصول با قرار دادن ظرف‌های ویژه در انتهای درخت برای جمع‌اوری شیره‌ی این فرایند و واکنش در خرما که در بازار به این نام شناخته شده است.

با توجه به استخراج او از این بخش، او دارای خواص و ویژگی های بسیاری است که مورد علاقه بسیاری از خانواده های بومی منطقه است.