زیره بسته بندی کمک می کند سیگار را ترک کنید

زیره بسته بندی یک ادویه فوق العاده خوش طعم است که می تواند در بسیاری از دستور العمل های غذایی سالم و کم کلسترول برای قلب استفاده شود.

افزودن آن به خوراکی ها، غلات و مخلفات جانبی برای دوز غنی و خوش طعم زیره نسبتا آسان است ماهی قزل آلا با پوسته زیره یک غذای آسان است.

زیره سبز، پاپریکا، گشنیز، گشنیز و لیموی تازه با هم ترکیب می شوند تا ماهی قزل آلا پخته شده طعم تند و تند بدهد.

گزینه دیگر برنج لیمو-زیره با پیاز خرد شده است این غذا ساده است و شامل تهیه برنج همانطور که معمولاً انجام می‌دهید و اضافه کردن دانه‌های زیره و روغن کانولا به برنج است که تقریباً پخت آن تمام شد.

زیره

حتی می توانید زیره تازه خود را با زیره سبز خریداری شده از سوپرمارکت و خشک کردن دانه ها با بو دادن آنها در فر تهیه کنید.

با وجود تمام فواید اثبات شده زیره دارای موارد منع مصرف یا عوامل خطر بسیار کمی است و علاوه بر فوایدی که توسط ادبیات کنونی مشخص شده است فواید بیشتری از زیره ممکن است به زودی آشکار شود.

بهبود کیفیت خون تراکم استخوان و تعداد اسپرم تنها برخی از زمینه هایی است که محققان در آن مطالعات حیوانی انجام داده اند که به نظر می رسد نشان می دهد زیره یک مکمل ارزشمند است.

همیشه قبل از شروع یک روال مکمل گیاهی جدید با پزشک خود مشورت کنید اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل های دوز را در مورد محصولات تجاری زیره سبز که خریداری می کنید دنبال کنید.

زیره یک ادویه محبوب در آشپزی در سراسر جهان است زیره که از دانه های گیاهی زیره سبز تهیه شده است از خانواده جعفری است و بیشتر در چین، هند و مکزیک رشد می کند همچنین یک عنصر رایج در پودر فلفل قرمز و کاری است.

زیره ممکن است متابولیسم شما را افزایش دهد سطح کلسترول را کاهش دهد و به کاهش قند خون شما کمک کند مطالعات تایید می کنند که مصرف زیره آسیاب شده به برخی از افرادی که در تلاش برای کاهش وزن هستند کمک می کند.

در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که زیره سبز باعث کاهش وزن شما شود خواص منحصر به فرد آن و سایر فواید سلامتی آن را برای اکثر افراد ارزش امتحان کردن دارد.