روغن بادام شیرین موجب افزایش عمر می شود

همانطور که طبیعی است روغن بادام شیرین یک محصول زیبایی محبوب از مصر باستان بوده است حتی امروزه نیز این ماده با فواید فراوانی که دارد زنان را در سراسر جهان مجذوب خود می کند.

سرشار از اصول ترمیم کننده، مغذی و مرطوب کننده، یک اکسیر گرانبها در لوازم آرایشی است در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد این روغن شگفت انگیز بدانید در این مقاله آورده شده است.

روغن بادام شیرین از اولین پرس سرد به دست می آید قسمتی از گیاه که استخراج می شود بادام از میوه است و برای بدست آوردن 1 کیلوگرم روغن به حدود 2 کیلوگرم بادام بلانچ شده نیاز دارید.

بوی مشخصی دارد با ته‌هایی از فندق و بادام شیرین و حالت چربی دارد خاصیت خود را مدیون ترکیب غنی از اسیدهای چرب است.

روغن

ویتامین F، اسید لینولئیک (امگا 6)، امگا 9، و اسید اولئیک، و همچنین دارایی های آلوده: فیتواسترول ها، تری اسیل گلیسیریدها، الکل های تری ترپنیک همچنین حاوی ویتامین های B، D و E است که باعث تسریع ترمیم سلولی می شود.

روغن بادام شیرین که در میان مادران باردار مشهور است حاوی اسیدهای چرب و ویتامین‌هایی است که از ترک‌های پوستی جلوگیری می‌کند.

سرشار از روی اگزما و همچنین پسوریازیس را تسکین می دهد و به جلوگیری از عفونت های باکتریایی ناشی از خشکی پوست کمک می کند. پوست را عمیقا تغذیه می کند تولید سبوم را تنظیم می کند و پوست مرده را از بین می برد.

مخصوصا برای پوست های خشک و خیلی خشک، پوست های شکننده و ظریف و پوست های مستعد ناراحتی توصیه می شود.

علاوه بر این خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد، ترمیم آن (کشیدگی) را تسریع می بخشد و جای زخم را محو می کند.

اگر به دنبال روغن بادام شیرین با کیفیت ممتاز هستید آن را در Prodigia پیدا خواهید کرد! روغن بادام شیرین و روغن بادام شیرین بکر ما را که برای فروش به صورت عمده موجود است، کشف کنید.

روغن ماساژ معطر و صابون زیتون و بادام شیرین ما نیز ممکن است مورد علاقه شما باشد که در برچسب سفید موجود است.