تهیه گوجه فرنگی در عمان به سختی تهیه نفت است!!

بله: به دلیل محتوای فیبر بالای آن، گوجه فرنگی برای احیای آرام ترانزیت های روده ای که کمی تنبل هستند، ایده آل است و به ما کمک می کند شکمی صاف پیدا کنیم.

اما مراقب باشید: برای استفاده حداکثری از الیاف گوجه فرنگی، خوردن آن را با پوست، بدون پوست گرفتن فراموش نکنید.

گوجه فرنگی در عمان اگرچه رنگ نارنجی هویج را ندارد، اما میوه‌ای سرشار از بتاکاروتن است.

رنگدانه‌ای که باعث ایجاد ملانین می‌شود و ایده‌آل برای دادن پوستی برنزه به ما بدون نیاز به عبور از جعبه است. آفتاب ” !

در تابستان، برای جلوگیری از قرمز شدن مانند گوجه فرنگی هنگام قرار گرفتن در معرض آفتاب، نباید فراموش کنیم که قبل از رفتن به تعطیلات، گوجه فرنگی را در بشقاب خود ذخیره کنیم! در واقع، لیکوپن رنگدانه ای است که گوجه فرنگی برای محافظت از خود در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید ایجاد می کند و همین تأثیر را روی ما می گذارد! ایده آل برای حفظ رنگ زردآلو در تمام تابستان، و در عین حال حفظ سرمایه خورشید …

گوجه

گوجه فرنگی به دلیل غنی بودن از ویتامین های A، C و E و همچنین کلسیم، پتاسیم و لیکوپن از چسبیدن کلسترول بد به دیواره رگ های خونی جلوگیری می کند که منجر به هایپرتروفی آنها و افزایش فشار خون می شود.

گوجه فرنگی به دلیل غنی بودن از لیکوپن (دوباره او!) و کروم (یک عنصر کمیاب بسیار مهم در فرآیند متابولیسم گلوکز)، می تواند کنترل قند خون را بهبود بخشد و از ابتلا به دیابت نوع 2 جلوگیری کند.

آخرین فایده سلامتی که می توانیم در گوجه فرنگی تشخیص دهیم؟ لیکوپن (همیشه او!) موجود در آن، ماده ای است که در مبارزه با آکنه و جوش های کوچکی که گاهی اوقات روی صورت ما می زند بسیار موثر شناخته شده است.

اما مراقب باشید: برای بهره مندی از آن، باید محصولات مشتق شده از گوجه فرنگی (آب میوه، سس کچاپ و غیره) مصرف کنید.