با لنت ترمز فرانتک 206 خانه خود را از شر سوسک نجات دهید

لنت ترمز فرانتک 206 بخشی از وسیله نقلیه است که چرخش چرخ را نگه می دارد تا ترمزگیری انجام شود آزبست که برای سلامتی انسان مضر است، ماده اولیه ای است که اخیراً به طور گسترده به عنوان مخلوط مواد برای ساخت لنت ترمز استفاده می شود.

سیستم ترمز یک عنصر حیاتی در ایمنی خودرو است برای اینکه مکانیسم ترمز به طور موثر عمل کند، دوام و کیفیت لنت ترمز جنبه های بسیار مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

تلاش‌های زیادی توسط محققان برای یافتن سایر مواد جایگزین طبیعی برای جایگزینی استفاده از آزبست انجام شده است مواد طبیعی که مورد توجه و تحقیقات زیادی قرار گرفته اند عبارتند از الیاف نارگیل، پودر چوب یا آرد، الیاف بامبو، پودر پوسته و غیره.

ترکیب انواع فیلر و تقویت کننده فیبر برای کامپوزیت های پلیمری مورد بحث قرار گرفته است اطلاعات مطالعات قبلی در مورد ساخت و آزمایش لنت ترمز نیز برجسته شده است.

لنت

علاوه بر این، یافته های این بررسی می تواند اطلاعات و نکات مفیدی را در اختیار محققان و دانشگاهیان قرار دهد تا برای تحقیقات بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

الیاف طبیعی در مقایسه با الیاف مصنوعی به دلیل چگالی کم، فراوانی، ارزان بودن، قابل بازیافت، زیست تخریب پذیری، تجدیدپذیر و استحکام و سفتی نسبتاً بالا مزایای زیادی دارند.

جدا از هزینه کم و وزن سبک، کامپوزیت های تقویت شده با الیاف طبیعی به دلیل تجدید پذیر بودن، مصرف انرژی پایین و زیست تخریب پذیری توجه بیشتری را به خود جلب می کنند.

گذشته از این مزایا، افزایش نگرانی های زیست محیطی و افزایش سطح مصرف نفت، کل جهان را به سمت استفاده از منابع طبیعی پایدارتر مانند الیاف طبیعی سوق می دهد.

بنابراین، الیاف طبیعی به دلیل این مزایا به عنوان الیاف تقویت کننده مواد کامپوزیتی در صنایع خودروسازی، مبلمان، بسته بندی و ساخت و ساز در حال افزایش هستند.