با استفاده از شوینده صورت سینره پوست چرب 20 سال جوانتر شوید

پاک کننده ملایم صورت این برند Viera بسیار توصیه می شود زیرا شوینده صورت سینره پوست چرب با گلیسیرین و کوکو گلوکزید فرموله شده است تا به آرامی پوست را از آلودگی، چربی و آرایش پاک کند بدون اینکه پوست را تحریک کند.

 ما عاشق تسکین دهنده بودن این فرمول هستیم که برای انواع حساس ایده آل است، زیرا شامل مواردی نمی شود.

بدون صابون، عصاره گیاهی، به علاوه فاقد سولفات، رنگ، عطر و پارابن است.

CeraVe یک قهرمان برجسته در دنیای شستشوی صورت داروخانه است.

پاک کننده کرم به فوم این برند که توسط ویرا توصیه شده است، اضافه کاری برای از بین بردن چربی و کثیفی اضافی، لایه برداری ملایم و آبرسانی پوست بدون از بین بردن آن انجام می دهد.

اگر تمایل به استفاده از یک شستشوی معجزه آسا دارید، باید از پاک کننده Amla Tracie Martyn استفاده کنید.

به لطف آنزیم های پاپایا، اسید سالیسیلیک و ویتامین C، فرمول طبیعی فواید لایه برداری ملایم و جلوگیری از ترک خوردگی را ارائه می دهد و در عین حال ظاهر خطوط ریز را بهبود می بخشد، که باعث می شود قیمت گران قیمت برای ما ارزش داشته باشد.

شوینده صورت

اگر هنوز به واگن زیبایی کره ای نرسیده اید، CosRx یک دروازه عالی است.

 پاک کننده صبح بخیر این برند از ترکیبات ستاره ای مانند اسید سالیسیلیک و روغن درخت چای استفاده می کند تا ناخالصی ها را از بین ببرد، سد پوستی را تقویت کند و چهره ای محکم تر به شما بدهد. 6

از ملکه K-beauty پشت سوکو گلم و روتین 10 مرحله ای مراقبت از پوست کره ای، بالم پاک کننده Living بهترین پاک کننده مرحله 1 است.

این مومیایی بر پایه روغن بویی مبهم مانند کثیفی می دهد، اما نه به طرز بدی – بیشتر به روش “اجازه دهید مادر طبیعت با این کار رفتار کند”.

It Cosmetics می داند که چگونه آرایش کند، و می داند چگونه آن را پاک کند. 

مورد اصلی: اعتماد به یک پاک کننده این شستشوی صورت به سبک سرم بدون زحمت آرایش را حل می کند، چربی اضافی را از بین می برد و به پوست احساس نرمی می بخشد.