استفاده از لوله پلیکا بزرگ برای ساخت کیک عروسی به عنوان قالب کیک

ترکیب شیمیایی جالب لوله UPVC باعث شده است تا در بسیاری از پروژه های ساختمانی و صنعتی استفاده شود.

سازندگان این محصول اغلب راهنمایی های لازم را قبل از فروش به خریداران ارائه می دهند تا با آگاهی کامل در انتخاب لوله و اتصالات، انتخاب مناسب را انجام دهند و در ادامه به بررسی برخی از کاربردهای این لوله ها می پردازیم.

ترکیب شیمیایی جالب لوله پلیکا بزرگ باعث شده است تا در بسیاری از پروژه های ساختمانی و صنعتی استفاده شود.

سازندگان این محصول اغلب راهنمایی های لازم را قبل از فروش به خریداران ارائه می دهند تا با آگاهی کامل در انتخاب لوله و اتصالات انتخاب مناسبی داشته باشند. در ادامه به بررسی برخی از کاربردهای این لوله ها می پردازیم.

لوله کشی آب شهری (آب داخلی و لوله های آب شهری بیرونی): از آنجایی که لوله پلیکا مقاومت خوبی در برابر مواد اسیدی و قلیایی دارد و در عین حال مشکلاتی مانند زنگ زدگی و خوردگی ندارد، استفاده از آن برای انتقال آب شهری بسیار بالاست.

توصیه شده همچنین عمر مفید این لوله ها بسیار زیاد است و تا مدت زیادی نیاز به تعمیر نخواهند داشت.

لوله

سیستم های آبیاری قطره ای: استفاده از این لوله ها در سیستم آبیاری قطره ای می تواند مصرف آب را بین 50 تا 70 درصد کاهش دهد. لوله پلیکا نیز برای پخش سموم بسیار مناسب است بسیاری از کشاورزان آن را گزینه ای عالی برای این کار می دانند.

لوله ها و ناودان های آب باران: شکل پذیری بالای لوله های پلیکا باعث شده تا سازندگان از آنها با بازوهای باز برای حمل آب باران استفاده کنند.

عایق برای سیم های داده: مواد UPVC به عنوان یک عایق عالی محسوب می شود و برای عایق کاری سیم های داده استفاده می شود.

انتقال شیمیایی: همانطور که گفته شد لوله پلیکا در برابر مواد اسیدی و قلیایی مقاوم است بنابراین در بسیاری از آزمایشگاه ها برای انتقال مواد شیمیایی استفاده می شود.

ساخت درب و پنجره: اکثر کارگاه های مدرن تولید درب و پنجره در حال حاضر از مواد اولیه PVC برای تولید محصولات خود استفاده می کنند.

زیرا طول عمر بالایی دارند و همچنین در برابر شرایط آب و هوایی مختلف ماندگاری خوبی دارند.

لوله های UPVC را نباید با لوله های پلی اتیلن اشتباه گرفت. اغلب هیچ ماده افزودنی به لوله های پلی اتیلن اضافه نمی شود، زیرا این باعث می شود آنها بسیار شکننده شوند.

متاسفانه بسیاری از تولیدکنندگان در خط تولید خود از ماده ای به نام فیلر استفاده می کنند که کیفیت محصولات را به شدت کاهش می دهد.

لوله پلیکا از نظر ظاهری شکننده تر و خشک تر است استاندارد لوله UPVC این است که این محصول باید تا حدودی نرم بوده و در برابر ضربه انعطاف خوبی از خود نشان دهد.

بسیاری از لوله های پلاستیکی به اشتباه در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد و در خرید این محصولات باید نهایت دقت را به خرج دهید.